Een creatieve en commerciële duurzaamheidsgoeroe

That’s me, Thomas. Een jonge energieke ondernemer die zijn passie en drive bundelt om bij te dragen aan een gezonde wereldeconomie? Wat dat is? Een economie met eerlijke verdeling van geld, grondstoffen en rechten. Een leefomgeving waar plek is voor bloemen én beton. Waar bedrijven en overheden hand in hand samenwerken om regels te buigen naar het goed doen voor elkaar. Een tijdperk waarin iedereen elkaar de hand schudt en zijn steentje bijdraagt. Dat alles voor een balans in gezondheid, klimaat en gelijke kansen.

Deze idealen zijn voor mij geen loze woorden. Terug in 2019, toen ik nog studeerde aan de opleiding Ondernemerschap en Retail Management, richtte ik mijn eigen sieradenmerk op genaamd ‘Do More’. Dit was meer dan alleen een merk. Het was een middel om geld in te zamelen voor goede doelen. Bovendien bracht ik met het doel om transparant te zijn destijds al de gehele productieketen in kaart.

Daar stopt het niet. Tegelijkertijd ontwikkelde ik mijn vaardigheden als freelance online marketeer voor verschillende bureaus en startups. En nu, als ware duizendpoot werk ik als projectmanager CSRD bij Acture en als duurzaamheidscoördinator bij Stichting Vierdaagsefeesten.

Ik begrijp dat CSRD en duurzaamheid voor veel bedrijven voelen als een verplichting, een kostenpost, of gewoon een gedoe. Maar hierin schuilt juist mijn kracht. Met mijn achtergrond in marketing en gevoel voor communicatie, weet ik als geen ander hoe ik complexe zaken eenvoudig kan maken. Ik ben de duurzame groeipartner om de duurzame last om te toveren tot waardevolle investering en strategische voordelen voor jouw onderneming.

Thomas Janssen

They believe in us